פוש מטאל מעקות מעוצבים

מעקה מתכת קלאסי אליפסה וכדורים

מעקות או לא להיות: מה הסוד שלנו בייצור מעקות יוקרה מעוצבים?

שוק העוסקים במלאכות המתכת המיוחדות הוא מצומצם, עם זאת, מסגרים יש בשפע, רובם בעלי סדנא קטנה ומייצרים לפי הזמנת לקוח, לא אחת קורה שעבודות שמבצעת מסגריה קטנה אינן מניחות את הדעת מבחינת בקרת האיכות, שירות או לוחות זמנים. אנחנו בסטודיו POSH METAL ייחודיים בנוף, אנחנו נותנים מענה מקיף ומקצועי בכל מה שנוגע למעקות ברזל מעוצבים, לפניכם 7 העקרונות הבולטים של מודל העבודה שלנו שהופכים אותנו לכאלה.

 

עקרון #1 מותר לכם להתלבט בואו נבנה ביחד את הרעיון

בין אם אתם מעצבי פנים אדריכלים קבלנים או בתהליך שיפוץ של המשרד, ובין אם אתם פשוט בעלי נכס שהחליטו ללכת על DIY לא תמיד יש כיוון או רעיון ברור, לפעמים ההשראה מתמהמהת ולפעמים יש השראה אבל קושי לתרגם את זה למעשים בגלל חוסר ידע בעולם הברזל. אפשר להרגע, בדיוק בשביל זה הקמנו צוות ייעוץ ייעודי, הצוות בקיע בכל שלב בעשייה שלנו ומכיר את התחום היטב, בנוסף יש להם הבנה עיצובית. יחד איתם תוכלו לגבש רעיון להבין את המגבלות ולתכנן את המעקה המעוצב המושלם.

קודם כל כדאי שתדעו

עקרון #2 אין כזה לאף אחד: כל מעקה הוא יצירה

שוק מעקות היוקרה המעוצבים באירופה מפותח מאד, מעקות מיוחדים שמוסיפים מגע אומנותי של השראה לבתים ועסקים. כאן בארץ, התחום קיים אך ניתן למנות מעט מאד מפעלים או בתי סטודיו שמשלבים איכות גבוה עם עיצובים מקוריים ואומנותיים. תהליך יצירת המעקות שלנו הוא ייחודי כי הוא נעשה בהתאמה מושלמת למה שהלקוח שלכם או אתם צריכים, לזה אנחנו מוסיפים את ההשראה והרעיונות שלנו ובאופן הזה יוצרים את המעקות. מעבר לעיצובים יוצאי הדופן, אנחנו מציעים מגוון מרשים של פלטת צבעים שתוכל להתאים במדויק למה שהתכוונתם כשדמיינתם את עיצוב הפנים או החוץ שלכם.

מעקה 1 - פוש מטאל | אמנות ממתכת POSH METAL

עקרון #3: חומרים באיכות פרימיום וייצור מוקפד

תתפלאו לשמוע שגם לברזל ומתכת יש "פג תוקף", הבלאי הטבעי והלחות גורמים לו לחלודה והופכים אותו ללא בטיחותי ושמיש. לעיתים ניתן לראות מסגריות שעושות שימוש בחומרי גלם ברזל ישנים ומעבירה אותם תהליך "חידוש", גילוון וצביעה מחודשים כך שלא ניתן להבחין כי מדובר בחומר ישן אך לאחר זמן לא רב החומר מחליד ומתקשים להבין איך זה קרה.  בחירת חומרי הגלם שלנו היא קפדנית, אנו משתמשים בשלדי ברזל חדשים, ללא משחקים. מעקות הברזל עוברים תהליך ייצור קפדני, החל משלב ריתוך השלד הראשוני, דרך שלב הגילוון האופטימלי, הצביעה היסודית באמצעות צבעי הברזל האיכותיים ביותר ועד שלב הגימורים ניתן לקרוא בהרחבה על התהליך כאן.  תוצרי המתכת בעלי עמידות של שנים בשל תכונת האלחלד שלהם והשימוש בברזל חדש שאיננו . עשייה בסטודיו מתבצעת תוך שימת לב לפרטים הכי קטנים שנעשים מתוך ראייה עיצובית אבל בלי לוותר על האיכות ועמידות לאורך שנים.

עקרון #4:זמינים לכם כשתצטרכו

אחת הבעיות שמאפיינות את עולם המסגרות היא זמינות נמוכה, בשל העובדה שרוב המסגריות מוגבלות בכמות העבודה שלהם. הצוות המורחב שלנו בשילוב המשאבים המקצועיים והמרובים שלנו, מאפשר קיבולת גדולה של עבודה וזמינות גבוה, כמובן שכמות גדולה של עבודות לעולם לא תפגום באיכותה וברמת ההשקעה שלנו בכל מעקה בפני עצמו.

עקרון #5:אצלנו זמנים זה כלל ברזל

כל מעצב פנים קבלן או אדריכל יודע, לוחות זמנים זה נושא רגיש, יש דד ליין אליו התחייבתם ללקוח אבל ברגע האחרון המסגר מודיע לכם שהעבודה הולכת להתעכב, הדבר פוגם באמינות שלכם מול הלקוחות ובשם הטוב שלכם. אנחנו מתייחסים לכל עבודה שאנחנו מקבלים כאילו הלקוח שלכם הוא שלנו, מייצרים את המעקות בדיוק בזמן ללא חריגות וללא תירוצים.

עקרון #6:מחויבים לכם ולוקחים אחריות על העבודות

מעקות קשה לתחזק, לא ניתן לצבוע או לשפץ מעקה כאשר הוא מותקן והמלאכה דורשת פירוק שלו והתקנה מחודשת. מרבית המסגריות לא ייתנו לכם אחריות על התוצרים פשוט כי זה לא משתלם להם לעשות את זה. אנחנו לוקחים אחריות מלאה על התוצרים ועל תיקונם (שכנראה יהיה כמעט אפסי ראו ערך סעיף ראשון:)

עקרון #7:ידע זה כוח ושילוב כוחות זה מגה כוח

מסגר בפניי עצמו יכול לתת מענה פשוט, ללא עיצוב וחשיבה, הוא אחראי על ביצוע העבודה כפי שביקשתם. מעצב לבדו יכול לעזור לכם בתכנון וחשיבה, הקסם קורה כאשר הם מאחדים כוחות תחת קורת גג אחת. אנחנו לא מפעל יצרני וגם לא מסגריה, אנחנו ייצור כלאים, משהו בין סטודיו בוטיק לסדנא המותאמת לעבודות מיוחדות במתכת. הסטודיו מתהדר באנשי המקצוע המוכשרים ביותר שאספנו בפינצטה מעולמות העיצוב, הברזל והאומנות.

 

POSH METAL  פותחת לכם צוהר לעולם חדש של עיצוב מעקות, כמו שהרצל עמד במרפסת, נשען על מעקה ואמר "אם תרצו אין זו אגדה" כך גם אנחנו מתרגמים חזון ליצירות מפוארות. אנחנו אורזים לכם את כל הטוב הזה בחבילה אחת, כדי שתקבלו את תוצר מעקה הברזל הייחודי והמשובח ביותר, כזה שייתן לבית שלכם או של לקוחותיכם את המגע העיצובי הנכון.

ספרו לנו על הסגנון העיצובי שלכם ועל איזה מעקה תמיד חלמתם.

משרביה
עבודות

משרביה בחיתוך לייזר

טקסטורה שמעניקה יוקרה, וגוון זהב מיוחד במינו הנותן השתלבות מושלמת של האלמנט .

עבודות

מעקה מרפסת מעוצב

מעקה מרפסת עדין הכולל אלמנטים ישרים בעלי קו נקי המלווים בפרט מעוצב.

מעקה אדווה
עבודות

מעקה מיתרים

שילוב דגם מיתרים ומעקה מודרני יוצרים תחושה של תחימה ושלמות החלל.

עבודות

שערים מעוצבים

שער חניה ושער הולכי רגל בעיצוב מרהיב ויוצא דופן לפי דרישה.

POSH METAL

לנוחיותם טופס פניה מהיר. אנו משתדלים להשיב בהקדם האפשרי

עדיין מתלבט?

צור איתנו קשר או השאר פרטים ונעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה

PEACE אומנות מתכת שלום אופנה