תרגום אומנות הציור למתכת : כאן מציירים בעפרון המחשבה

אומנות קיר מתכת נמר במבי עיצוב מקורי

השראה, עוצמה, עוררות מחשבתית ואומנות גבוהה – מי היה מאמין שמושגים אלו יהדהדו בחלל החדר לנוכח תמונת מתכת. כאשר ההשראה מקבלת דרור והעיפרון מתחיל לרשום, גם גוש מתכת קר יקבל חיים של ממש. יצירות כאלה גורמות לנו לעצור ולתהות, מתכת מתקשרת אצלנו לעולמות פונקציונאליים כמו בנייה ותעשייה, אך מה קורה כאשר הגבול בין יומיומי לאומנות גבוהה מיטשטש? ציורי הקיר ממתכת הן צירוף של תהליך חשיבה קריאטיבי, השראה, כלי עבודה מתקדמים כמו מכונות הלייזר בצירוף מדיום בלתי שגרתי, המתכת. ציורי הקיר ממתכת מאתגרים את התודעה, משאירים רושם על בני הבית ומבקרים, ומזמינים אותנו למבט חדש על אומנות עכשווית. 

 

 מה הסיפור של החומר המיוחד הזה? 

לכל חומר ויסוד בטבע יש אופי משלו, מתכת היא יסוד עם אופי ייחודי ומפתיע, על פני השטח לא ברור על מה המהומה, היא קרה, נוקשה ודוממת. למעשה המתכת היא חומר גלם בשימוש נרחב כבר אלפי שנים, היא נוחה לריקוע ומתיחה וידועה כמוליכה חשמלית. איכויותיה המיוחדות של המתכת הפכו אותה לפופולרית לשימוש עוד בציוויליזציות קדומות כאשר לפי מחקרים לפני כ-12 אלף שנים נעשה שימוש ראשון בשרידי מטאור ממתכת בייצור כלים ותכשיטים. בהמשך הפיקו ממנה ברזל, פליז וסגסוגת בתקופות שונות בהיסטוריה כאשר עם הזמן השימושים הלכו והשתכללו. עיקר השימושים של מתכת הם פרקטיים אך לא רק, נעשה שימוש בעיבודים של מתכת כמו פליז לייצור מיתרים עבור כלי נגינה. בין האמנים המפורסמים שהטבו לראות את הפוטנציאל הגלום במתכת ליצירת אומנות חזותית היה אלברטו ג'יאקומטי שבחר בחומר הברונזה לפסלו "האיש ההולך", יצירה שנמכרה ב2010 בלא פחות מ104 מיליון דולר במכירה פומבית. פסל "האיש ההולך" מתאר אדם בודד, צנום, היחס בין כפות רגליו הענקיות אינו פרופורציונאלי לגופו, מנגד תווי פניו המחודדות מפגינות נחישות ומבטו חדור מטרה. בהיותו משתייך לזרם ההומניסטי, מבקש ג'יאקומטי להפיח תקווה ולהעביר מסר של חתירה נחושה אל עבר עתיד טוב יותר אל אף המצוקה, חומר הברונזה ממנו עשוי הפסל מדגיש את אותה נחישות וביחד עם גובהו המרשים (כמעט 2 מטר) מעביר תחושת עוצמה וכוח. שימוש נוסף שנעשה בחומר המתכת לשם אומנות היה תחריט, או תצריב שנועד להדפסים זוהי מלאכה שבמהלכה צורבים בחומצה או  חורטים על המתכת קווים ומהמורות בהתאם לדוגמא רוצים ויוצרים באמצעות התחריט הדפס על בד או קלף (במאה ה15 יצרו כך קלפי משחק), סוג אומנות זה עושה שימוש במתכת ככלי עזר אך לא כמדיום האומנותי. 

 

חשיבות החללים שבין הדברים

הגוף שלנו, המים, וכל מה שניתן לגעת בו מורכב מחלקיקים הדחוסים ברמת צפיפות שונה שגורמת להם להיות בעלי תכונות מסוימות, חומרים בעלי רמת דחיסות גבוהה כדוגמאת המתכת מאפשרים לנו שימושים חשובים כמו ייצור כלי עבודה כבדים, או כלי חיתוך כמו מסור וכדומה. איפה שאין חומר, יש אוויר, החללים הללו, שקופים לנו, בלעדיהם לא הייתם קוראים שורות אלו. אם תשתעשעו רגע במחשבה, תגלו שקיימים מוצרים שונים שבלעדיי החללים הפעורים בהם הם לא היו מה שהם, כמו גלגלים, מאווררים תריסים של חלון או בייגלה חם בבוקר. מרבית יצירות הקיר עשויות המתכת מורכבות מהפשטות הזאת של אויר וחומר, חומר צפוף מתכתי היוצר הנגדה בין אווריריות לדחיסות, ניגוד הנוסך מראה דרמטי ומרשים ליצירות. 

סוד הקסם שביצירה תהליכית

כל יצירה שנולדת בסטודיו שלנו כרוכה בהריון ממושך וצירי לידה. מאחורי כל יצירה עומד סיפור, מסע שלם ומפתיע המצריך שימת לב לפרטים, דייקנות והשקעה, כל פעם מחדש אנחנו מלאי סקרנות לגביי התוצר הסופי שהוא למעשה תרגום הציור מהנייר אל החומר. אצלנו הדברים מתרחשים קצת אחרת, והעשייה מרובת השלבים עוברת דרך שלבים רבים החל משלב ההשראה והרעיון של האמן שלנו, דרך שלב הסקיצה הידנית, ליטושים וחידודים של צוות המעצבים ובהמשך המרה לתוכנות ממוחשבות לצורך השלמת התהליך באמצעות מכונת חיתוך הלייזר החדשנית שלנו.  חשוב להדגיש כי מעבר לכשרון, ליצירתיות ולהשראה הצוות שלנו עובד כתף לכתף על מנת ליצור את התוצר הנאמן ביותר לרישום המקורי תוך הקפדה על קווים נקיים ועבודה ברמת גימור גבוהה, אנו עובדים עם מכשור מתקדם לחיתוך וליטוש החומר, מושלם הוא לא מילה גסה.אישהיפנית3 - פוש מטאל | אמנות ממתכת POSH METAL

יצירה שהיא עולם ומלואו, אחת ויחידה 

חלק גדול מיצירות המתכת הן one piece ללא חזרות שכפולים או העתקות, רק אומנות חד פעמית שנובעת מפרץ השראה של האמן ועוברת עיבוד של המעצבים שלנו. כמו שאין אדם זהה לרעהו, כך גם היצירות שלנו, אנו מאמינים שגם אתם תוכלו להעריך את העובדה שתלויה אצלכם בסלון יצירה חד פעמית ומקורית ולא יצירה ששוכפלה הועתקה או יוצרה במפעל באופן מסחרי. 

 

מגע של השראה בסלון שלכם

השראה ומוזה הם דבר חמקמק, אנחנו רוצים שהסלון הביתי שלנו בו אנחנו שוהים שעות רבות ונוהגים לארח בו יהיה מקום מרשים, מזמין ומעורר התפעלות. מחקרים מוכיחים חד משמעית כי חשיפה לאומנות אמיתית מגבירה את הפעילות העצבית של המוח, היא מעוררת אזורים במוח האחראים על תחושת גמול ועונג ומחדדת רגשות מעודנים יותר שאותם אנו לא נוטים לפגוש במהלך היום יום כמו עצב דק או הרמוניה פנימית. 

אומנות מתכת יוקרתית נמר במבי טבע היקום

יופייה וגדולתה של אומנות היא היכולת שלה להוות אובייקט עליו אנו משליכים תכנים רגשיים שלנו, דימויים ומחשבות, בכוחה לעורר מחשבה או זכרון, כל אחד על פי עולמו הפנימי, למשל העבודה "כיסא אדום" המרשימה בנוכחותה מעוררת סימני שאלה ומניעה את "הגלגלים במוח" כל אחד יוכל לפרש אותה בדרכו, והיא תיקח אותו למחוזותיו שלו,  חלקם יתהו על כוונת האמן, חלקם יוכלו לספר סיפור סביב התמונה ולחלקם היא תזכיר אירוע מיוחד בחייהם. 

אל תפסיקו לחלום, לחוות ולהתרגש מאומנות גבוהה, הכניסו אומנות לתוך ביתכם והקפידו על צריכת אומנות קבועה,  הנפש והמוח שלכם יודו לכם, ובטוח שגם האורחים. 

 

משרביה
עבודות

משרביה בחיתוך לייזר

טקסטורה שמעניקה יוקרה, וגוון זהב מיוחד במינו הנותן השתלבות מושלמת של האלמנט .

עבודות

מעקה מרפסת מעוצב

מעקה מרפסת עדין הכולל אלמנטים ישרים בעלי קו נקי המלווים בפרט מעוצב.

מעקה אדווה
עבודות

מעקה מיתרים

שילוב דגם מיתרים ומעקה מודרני יוצרים תחושה של תחימה ושלמות החלל.

עבודות

שערים מעוצבים

שער חניה ושער הולכי רגל בעיצוב מרהיב ויוצא דופן לפי דרישה.

POSH METAL

לנוחיותם טופס פניה מהיר. אנו משתדלים להשיב בהקדם האפשרי

עדיין מתלבט?

צור איתנו קשר או השאר פרטים ונעזור לך לקבל את ההחלטה הנכונה

PEACE אומנות מתכת שלום אופנה